wtorek, 24 czerwca 2014

7. Skromny pościk.

Ostatnio miałam dużo spraw na głowie, w związku z czym na hafciki nie pozostało zbyt wiele czasu. Nie mam na co narzekać, bo wszystko rozwiązuje się tak, jak bym sobie tego życzyła :)


Ostatnio powstały takie urocze jeżyki :) Tak strasznie spodobał mi się wzorek, że zrobiłam od razu 3 sztuki ;)


Nie byłam przekonana co do tak prostych wzorów. Ten jest moim pierwszym, wykonanym na próbę. Teraz mam w planach parę innych wzorków w tym stylu ;)


Podczas spaceru znalazłam takie oto skarby :) Muszle są dość duże, nie mam jeszcze pomysłu jak je zagospodaruję, ale na pewno w najbliższym czasie coś wymyślę ;)


Na zakończenie ruda kita :) Biegałam za nią po całym lesie, muszę przyznać, że piękna z niej modelka ;)


Pozdrawiam cieplutko :)

13 komentarzy:

  1. Och! Dziękuję! Nareszcie mogę skomentować, że jeżuś jest piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walczyłam z google + i w końcu przelał czarę goryczy, gdy zablokował komentarze ;) Teraz żyję już spokojnie bez niego :)

      Usuń
    2. Ja bardzo nie lubię G+... bardzo!

      Usuń
  2. jezyki przeslodkie! czy wiesz, ze do tego kocurka jest jeszcze w komplecie napis ,ze dom nie jest domem bez kota???? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam bladego pojęcia, ale co jak co, napis oddaje całą prawdę ;)

      Usuń
  3. Super blog, przejrzałam od początku i muszę stwierdzić, że piękne prace tworzysz, wszystkie Twoje obrazki mają takie żywe kolory, jak Ty to robisz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosta zasada - nigdy nie trzymam się wzornika :) Dziękuję za tak przychylną opinię ;)

      Usuń
  4. Wcale nie taki skromny :) Bardzo ładny pościk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezyki przeurocze, kot fajny no i ciekawa jestem co zrobisz z muszli

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście urocze te jeżyki :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że lubisz małe hafciki:) Słodkie są:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne hafciki :) Tego jeżyka haftowała tez moja koleżanka, zrobiła z niego magnes na lodówkę :)

    OdpowiedzUsuń